Přednáška Sociální sítě a jejich využití v marketingu

Srdečně všechny zveme na přednášku Daniela Zemana (Marketing Specialist v agentuře Lesensky.cz).
Anotace přednášky: Jen v Česku je na sociálních sítích okolo 5 milionů lidí. Po celém světě pak nějakou sociální síť používá okolo 4 miliard lidí. To už je hodně velký počet lidí, které je možné oslovit. Aby to nebylo pouhé hausnumero, ale reální lidé, je potřeba umět se sociálními sítěmi správně zacházet. Není to přitom nic náročného, stačí jen nedělat to, co po vás Facebook chce. Je totiž potřeba mít vždy na paměti, že sociální sítě (respektive jejich akcionáři) chtějí primárně svůj úspěch, nikoliv váš. Pokud si tohle pravidlo osvojíte a naučíte se jej ohýbat ke svému prospěchu, ušetříte si spousty trápení.
Informace o přednášejícím: Po vystudování žurnalistiky a mezinárodních vztahů na FSS působil dva roky v tiskovém odboru největší brněnské městské části Brno-střed. Následně působil na pozici vedoucího marketingového a PR oddělení Muzea města Brna, kde se staral o propagaci, přípravu eventů a rozvoj brandů hradu Špilberku a památky UNESCO Vily Tugendhat. Od loňského roku působí jako marketingový specialista na sociální sítě v agentuře Lesensky.cz.
V minulosti přispíval texty a komentáři do Práva, Hospodářských novin, v současné době píše externě do komentátorské sekce Seznam Zpráv.
Přednáška se koná v rámci předmětu Marketing 2/Marketingová komunikace.


Pořadatel
Katedra podnikového hospodářství (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Načítám mapu…