Informace o publikaci
Nový model profesního chování učitelů HV
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Musica viva in schola XXIII. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | model;teacher;music education;innovation;originality |
Popis | Cílem inovačních tendencí ve vzdělávání není upřednostňování aktivizujících metod před těmi tradičními. Snahou je docílit vyvážení obou. Vzájemným propojením a návazností jednotlivých předmětů a oborů na sebe se odstraní určité bariéry mezi nimi. Pro společnost je vzdělávání významnou integrující silou a z výsledků rozsáhlého výzkumu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity vyplývá, že výuka hudební výchovy vychází z respektování možného rozvoje žáka a jeho individuálních schopností. |
Související projekty: |