Informace o publikaci

Změny geografického vzdělávání ve Francii

Autoři

HOFMANN Eduard JANKŮ Petra

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference GEOGRAFICKÉ INFORMÁCIE, VOL 18, PT 2
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/191-zmeny-geografickeho-vzdelavani-ve-francii
Doi http://dx.doi.org/10.17846/GI.2014.18.2.59-69
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova geographical thinking; curriculum; constructivism; sustainable development; human education; integrated textbook; sketch
Popis Příspěvek se věnuje kurikulární reformě ve Francii, která je založena na odlišných přístupech než v České republice. Geografie je integrovaná do systému věd o společnosti, čímž je tento přístup blízký anglo-americké koncepci, pro kterou je typické geografické myšlení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info