Informace o publikaci

Reklama v daňových souvislostech

Autoři

NECKÁŘ Jan

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Cofola 2021 Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců část 3
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
www Open access sborníku
Klíčová slova Income Tax; VAT; Advertising; VAT Fraud; Tax Control.
Přiložené soubory
Popis Příspěvek je věnován daňovým souvislostem realizace reklamy, zejména potencionálním rizikovým oblastem, které v praxi mohou nastat a které mohou mít zásadní dopad na konkrétní (daňové) subjekty a jejich daňové povinnosti. V textu je poukázáno na důkazní obtíže, které mohou v případě realizovaných reklam nastat, a to ve vztahu k dani z příjmů k dani z přidané hodnoty. V závěru příspěvku jsou uvedeny možnosti, jak definovaným a v praxi se vyskytujícím problémům předcházet.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info