Informace o publikaci

Organizational Values of Czech Manufacturing Companies

Logo poskytovatele
Název česky Organizační hodnoty českých výrobních firem
Autoři

JANČÍKOVÁ Alexandra LUKÁŠOVÁ Růžena KONEČNÁ Zdeňka

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Knowledge and Culture - Organisational Intangibles and their Tangible Value. Abstracts from the Fourth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organisations
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova organizational values; Czech companies
Popis Příspěvek se zabývá výsledky empirického výzkumu organizačních hodnot českých výrobních firem, který byl proveden na vzorku členů vrcholového a středního managementu dvaceti devíti firem. Studie prezentuje typické konstelace hodnot ve zkoumaných českých firmách, míru jejich konzistence a sdílení uvnitř firmy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info