Informace o publikaci

Introduction of the Election Cycle Model: The Case of the Czech Republic 2006-2007

Název česky Model volebního cyklu: Případ České republiky 2006-2007
Autoři

EIBL Otto MATUŠKOVÁ Anna

Rok publikování 2007
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Středoevropská politická studia
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://www.cepsr.com/clanek.php?ID=301
Obor Politologie a politické vědy
Klíčová slova Czech Republic; ČSSD; Election Cycle Model; Elections; ODS; Political communication; Professionalization
Popis Článek analyzuje aplikaci technik politického marketingu ve volební kampani vztahující se k volbám do PSP ČR v roce 2006. Důraz je kladen i na analýzu chování politických aktérů (zejména ODS a ČSSD) po volbách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info