Informace o publikaci

Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?

Autoři

KORCOVÁ Kateřina

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova traditional school; alternative school; constructivism; constructivist concept of schooling
Popis Příspěvek představuje dílčí výsledky disertačního projektu, který se zabývá trvalostí pekonceptů o trávicí soustavě člověka u žáků 3. ročníku základní školy v závislosti na učitelově pojetí výuky. Na základě pozorování učitelova pojetí výuky prvouky na brněnských základních školách jsou zde z hlediska přítomnosti konstruktivistických prvků porovnávány školy tradiční se školami, které je možné označit za alternativní.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info