Informace o publikaci

Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství

Autoři

MINAŘÍKOVÁ Radka

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova portfolio; self-reflection; self-assessment; teaching skills
Popis Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů, studentů učitelství, prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Přinášíme vhled do uvažování studentů učitelství o procesu sebehodnocení a sebereflexe v souvislosti s využitím vlastního portfolia. Výsledky popsaného šetření budou východiskem pro zpracování výzkumného nástroje, kterým bude podrobně zmapována oblast využití portfolia jako prostředku cíleně směřujícímu k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe budoucích učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info