Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?

Autoři ŠIMÍČEK Vojtěch
Druh Článek ve sborníku
Citace ŠIMÍČEK, Vojtěch. Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů? In Vojtěch Šimíček. Volby - svátek demokracie, nebo pletich? Brno: Mezinárodní politologický ústav Masarykova univerzita, 2012. s. 66-80, 15 s. ISBN 978-80-210-5823-1.
Originální jazyk čeština
Obor Právní vědy
Klíčová slova election campaign democracy gerrymandering

Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info