Informace o publikaci

Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii – Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím

Autoři

HRICOVÁ Lenka DOLEŽALOVÁ Lenka

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova study at the university; field experience; special education; student of the education of persons with hearing impairment; teacher at the university
Přiložené soubory
Popis Obsahem předkládaného příspěvku jsou postoje studentů oboru surdopedie k odborným praxím a jejich analýza v rámci zkoumání významu teorie pro praxi a obráceně významu praxe pro teorii. V článku je prezentována část výsledků výzkumného šetření, provedeného mezi studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity – oborů Speciální pedagogika a Speciální pedagogika – komunikační techniky, která byla zpracována na základě analýzy vyjádření studentů k oblasti praxe v souvislosti s teorií. Cílem výzkumu bylo zjištění situace v rámci spolupráce studentů a poskytovatelů praxe z pohledu studentů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info