Informace o publikaci
Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii – Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | study at the university; field experience; special education; student of the education of persons with hearing impairment; teacher at the university |
Přiložené soubory | |
Popis | Obsahem předkládaného příspěvku jsou postoje studentů oboru surdopedie k odborným praxím a jejich analýza v rámci zkoumání významu teorie pro praxi a obráceně významu praxe pro teorii. V článku je prezentována část výsledků výzkumného šetření, provedeného mezi studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity – oborů Speciální pedagogika a Speciální pedagogika – komunikační techniky, která byla zpracována na základě analýzy vyjádření studentů k oblasti praxe v souvislosti s teorií. Cílem výzkumu bylo zjištění situace v rámci spolupráce studentů a poskytovatelů praxe z pohledu studentů. |
Související projekty: |