Informace o publikaci

Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students

Název česky Profesní rozvoj přírodovědných učitelů ve vzdělávání nadaných žáků
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef ŠKRABÁNKOVÁ Jana

Rok publikování 2013
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Journal of Educational and Instructional Studies in The World
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/02_a_eva_trnova__josef_trna__jana_skrabankova.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova educational method; giftedness; teacher professional development; science education
Popis Studie prezentuje naše výzkumná zjištění o studentských vzdělávacích preferencích a příklady konkrétních výukových metod pro nadané žáky. Tyto výukové metody, zejména motivační, by měly být implementovány do trvalého profesního rozvoje přírodovědných učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info