Informace o publikaci

Spokojenost zákazníka

Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti V
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Customer satisfaction national models of satisfaction surveys measurement complexity
Popis V článku je prezentována část teoretických poznatků týkajících se problematiky spokojenosti zákazníků a možností jejího měření včetně výsledků některých empirických šetření na toto téma v České, Slovenské republice a v dalších zemích. Tyto poznatky jsou součástí výstupu specifického výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity s názvem Konkurenceschopnost podniků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info