Informace o publikaci

Využití dramatické výchovy ve společném vzdělávání

Autoři

HAMADOVÁ Petra PAVLOVSKÁ Marie

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Dramatická výchova pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu RVP ZV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova a person with a disability; visual impairment; inclusion;self-concept
Popis Příspěvek je zaměřen na problematiku společného vzdělávání žáků a studentů s postižením a bez postižení. Metody dramatické výchovy jsou efektivním nástrojem pro odstraňování bariér ve společném vzdělávání, umožňují propojit svět osob s postižením a bez něj a vzájemně se obohacovat. Výzkum se týkal vzájemné akceptace a spolupráce, které významně podporují sebepojetí člověka s postižením. V prezentaci budou použity ukázky dobré praxe z oblasti aktivit osob se zrakovým postižením.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info