Informace o publikaci
Virtual Environment for Designing Geometrical Sculptures
Název česky | Virtuální prostředí pro navrhování geometrických soch |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sigrad '09,The Annual Sigrad Conference, Special Theme: Visualization and Design |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | geometrical sculptures; virtual environment; human-computer interaction; |
Popis | Představujeme systém pro navrhování geometrických soch ve virtuálním prostředí. Aplikace je založena na sochách na mnohostěnech - stejnou myšlenku použil i G. W. Hart pro v jeho práci: "Sculptures from symmetrically arranged planar components". Našim hlavním přínosem je využití nových interakčních technik. Díky vizualizační metodě kombinující stereoskopii a klasické techniky vykreslování může uživatel-umělec mnohem lépe vnímat komplikovaný tvar sochy. Prostorový vstup poskytuje intuitivní cestu pro manipulaci a modifikaci sochy přímo ve virtuálním prostředí. Toto nové pracovní prostředí umožňuje uživateli více se soustředit na navrhování soch. V tomto článku popisujeme myšlenku soch založených na mnohostěnech, virtuální prostředí a virtuální nástroje pro práci s tvarech sochy, interakční techniky a pomocné prvky pro zjednodušení procesu návrhu. |
Související projekty: |