Sociálně znevýhodnění žáci v České republice: Kvalitativní pohled na kvantitativní fenomén

Základní údaje

Originální název The Integration of Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Republic: A Qualitative View on Quantitative Pphenomenon
Autoři

Další údaje

Citace NĚMEC, Jiří a Lenka GULOVÁ. The Integration of Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Republic: A Qualitative View on Quantitative Pphenomenon. In Visser, J; Daniels, H.; Cole, T.. Transforming Troubled Lives: Strategies and Interventions for Children with Social, Emotional and Behavioural Difficulties. International Perspectives on Inclusive Education. 1. vyd. Bingley, United Kingdom: Emerald Group Publishing Limited, 2012. s. 161-173, 13 s. ISBN 978-1-78052-710-9. doi:10.1108/S1479-3636(2012)0000002013.
Originální název angličtina
Obor Pedagogika a školství
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova socially disadvantaged pupils; qualitative research; foucus groups; romany pupils

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info