Studentská soutěž guerilla PIAF 2016.

Hledáme studenty marketingu, reklamy, PR a příbuzných oborů, kteří se chtějí předvést světu.

Jarní sezóna udílení reklamních ocenění už je za dveřmi a s ní se blíží i další ročník PIAF, tedy Prague International Advertising Festival. Mezitím, co si marketingové kapacity z celého světa už bookují své letenky do Prahy, řada tuzemských reklamních praktiků o této inspirativní konferenci ještě ani neví...

A zde vstupujete do hry Vy, studenti! Kdo jiný by mohl lépe zvýřit stereotypní vody české reklamy a přilákat pozornost k blížící se konferenci?!

Máme v rukách moderní marketingovou zbraň – guerilla marketing. A hledáme moderní posádku, která se nebojí ji použít. Partu studentů, praxí nespoutanou, kreativně nevyblázněnou a zdravě drzou, která ukáže celé zemi a zahraničním hostům, že budoucnost české reklamy je tady!           

Čeho chceme docílit?

Chceme, aby marketingoví profesionálové z celé země třeštili oči a klikali na stránky piafawards.com. Tedy prostřednictvím fascinující guerillové kampaně získat pozornost lidí z oboru a přilákat je na mezinárodní konferenci (která u nás, jen tak mimochodem, nemá obdobu).

Co je náš produkt?

Jediná reklamní konference na světové úrovni ve střední Evropě – zkrátka něco jako TED, ale o reklamě a ještě o fous lepší. Dva dny (26. a 27. 4.) ve společnosti vybraných řečníků z celého světa s jejich prezentacemi a case studies, které posluchače inspirují a nabijí do vlastní práce.  

Na koho cílíme?

Cílovou skupinou jsou profíci z oboru – marketingoví manažeři, brand manažeři, social media manažeři a další členové oddělení marketing, sales marketing, customer relations, digital communication atd. – zkrátka markeťáci. A jak nejlépe zaujmout markeťáka? Samozřejmě takovým nápadem, na který by nejraději přišel sám! Jednoduchým, elegantním a efektivním. Takovým, který za málo peněz odpálí spoustu muziky.

Co o cílové skupině víme?

Naši markeťáci sídlí především v Praze, značnou část svého volného i pracovního času tráví na počítačích nebo s mobilním telefonem v ruce. Velká spousta z nich o konferenci PIAF slyšela, ale ještě tam nebyla. Stejně tak je nelákají známa jména světového reklamního byznysu, často proto, že je také vůbec neznají. Opírat se o tato jména tedy nemá smysl. Na Co ale slyší a na co odpoví, je buzz. Buzz na sociálních sítích, buzz v nových i tradičních médiích. Když vaše guerillová kampaň rozbzučí tyto kanály, buďte si jistí, že se o tom cílovka velice rychle dozví.

Co si představujeme?

Kontroverzní guerillovou kampaň. Fakt jo. Takovou, která přiláká zraky nejen obecenstva z reklamního byznysu, ale i široké veřejnosti. Přitom ale nesníží úroveň a mezinárodní význam konference.

TIP: Loňským motivem na oficiálních tričkách PIAF byl vztyčený prostředníček s titulním ptačím origami a claimem: We want to give you the bird. Nebojíme se toho, a od vás nečekáme nic jiného.

Rozpočet

Máte na to 10 tisíc. Bez daně. Jop, ani o korunu navíc.

Co za to dostanete?

Všichni finalisté získávají vstup na galavečer a afterparty (Na Plovárně, ale bez Marka Ebena). A vítězové pochopitelně dostanou vstupné na celou konferenci (řečí čísel – lupeny za X tisíc korun pro celý tým), ale hlavně – možnost obsadit jeden billboard v Praze, s libovolným sdělením. (V mezích slušnosti samozřejmě, návrh je čistě věcí vítěze, výrobu a výlep zajistí PIAF.)

Co přesně nám máte poslat?

Prezentaci základního nápadu

Nosná myšlenka
Na té to stojí a padá. Váš nápad, který vám budou profící závidět.

Předpoklad dopadu
Co od nápadu očekáváte, jak se bude šířit, či jak jeho šíření zajistíte/podpoříte, jaký dopad bude mít na cílovou skupinu?

Vizualizace (nákres)
Vidíte to před očima? Je to nádherné? Nejde to dost dobře popsat slovy? Nákres, klidně i zcela základní, může být řešením!

Právní a provozní rizika
Chceme kontroverzní kampaň a víme, co to obnáší. Pokud má hrozit žaloba, předem nám řekněte za co.

Harmonogram a rozpočet
Tik tak tik tak.

Představení týmu
Ať víme, s kým máme tu čest

Do kdy nám to máte poslat?

Marketingový byznys roztáčejí především deadliny a termíny, tak tady jich také pár máte.

Uzávěrka: 21. března 2016
Vyhlášení vítězů: 28. března 2016

Hodnotit a kritizovat vaše práce bude dvojice organizátorů PIAF Marek Hlavica a Tereza Mocová, zástupce letošní poroty Tomáš Belko a studentský pohled na věc dodá editor Markething.cz Vojtěch Matěna.

Realizace vítězné práce: duben 2016

Kam nám to máte poslat?

Svá veledíla i případné dotazy směřujte na piaf@markething.cz.

Tak na co ještě čekáte?

Načítám mapu…

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info