1999—2005 magisterské studium, obor Pedagogika a Historie, Masarykova univerzita, Filozofická fakulta.
1997—1998 studium anglického jazyka, Easy English, Botanická 13, Brno. Základní státní jazyková zkouška z anglického jazyka.
1993—1997 Veřejně správní akademie, Hviezdoslavova 41, Brno. Maturita.
Přehled zaměstnání v akademické sféře
08/2017—dosud — Masarykova univerzita, CERPEK MUNI. Lektorka, koordinátorka vzdělávacích akcí projektu RVV a IMPACT.
09/2011—06/2017 — Institut celoživotního vzdělávání, Mendelova univerzita v Brně. Akademická pracovnice — odborná asistentka.
10/2005—10/2007 — Masarykova univerzita, Filozofická fakulta.
Odborná pracovnice a administrátorka projektu. Dvouletý projekt podpořený Evropským sociálním fondem, Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Účast v projektech MUNI
2020 — copywriter webové stránky vzniklé v rámci projektu Modifikace finského vzdělávacího programu Towards Successful Seniority na základě aktuálních potřeb učitelů středních škol (TAČR)
2020 — koordinátorka vzdělávacích aktivit projektu Rozvoj vysokoškolské výuky
2019 — koordinátorka vzdělávacích aktivit projektu Improving Academic Teaching and Internationalisation through Enhanced Competences of University Teachers (Erasmus+)
2009 — spolupráce na projektu Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování (Grantová agentura České republiky)
2007 — řešitelka projektu Participace žáků v české škole (Grantový fond děkana Filozofické fakulty Masarykovy univerzity)
2007 — řešitelka projektu Demokracie v prostředí školy (Fond rozvoje vysokých škol)
10/2005—10/2007 — odborná pracovnice a administrátorka projektu Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů(Evropský sociální fond, Operační program Rozvoj lidských zdrojů)
2005—2006 — spolupráce na projektu Demokracie v české škole (Grantová agentura České republiky)
Akademické stáže na MUNI
07/2007 — Univerzita v Cambridge, Pedagogická fakulta, Velká Británie.
VIDLÁKOVÁ, Jitka a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. (Po)krokový průvodce Laboratoří pedagogických kompetencí. 2019. info
REDLICHOVÁ, Jitka. "Student Voice" in Czech Schools in the Context of Accountability and Autonomy. In International Congress for School Effectiveness and Improvement. Book of Abstracts. 2006. vyd. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2007. s. 60-60. info
VIDLÁKOVÁ, Jitka. Co znamená, když se řekne participace žáků. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785. URLinfo
VIDLÁKOVÁ, Jitka. Proč naslouchat žákům. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785. URLinfo
VIDLÁKOVÁ, Jitka. Podoby žákovské participace. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785. URLinfo
VIDLÁKOVÁ, Jitka. Jak podporovat participaci žáků. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785. URLinfo
VIDLÁKOVÁ, Jitka. The Pupil Voice in the Context of the Czech School Reform. Education-line [on-line]. Leeds: University of Leeds, 2007, s. 1-13. URLinfo
REDLICHOVÁ, Jitka. Efektivita a rozvoj školy v éře povinnosti skládat účty. Pedagogika. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2007, LVII, č. 3, s. 277-279. ISSN 0031-3815. info
REDLICHOVÁ, Jitka. Hlas žáků v kurikulární reformě. In Od Rámcového vzdělávacího programu ke Školnímu vzdělávacímu programu, idea a realita ... Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. s. 77-82. ISBN 978-80-7368-563-8. info
REDLICHOVÁ, Jitka. Participace žáků na životě školy: staronové téma pedagogiky. In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Řada pedagogická (U). Brno: Masarykova univerzita, 2006. s. 145-157. ISBN 80-210-4143-9. info
REDLICHOVÁ, Jitka. Participace žáků v české škole z pohledu dospělých aktérů života škol: zpráva z pilotní studie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu: Sborník anotací 14. konference České asociace pedagogického výzkumu. Plzeň: ZČU v Plzni, 2006. s. 25-25. ISBN 80-7043-483-X. info
REDLICHOVÁ, Jitka. Hlasy žáků a demokracie ve škole. In Demokracie ve škole. Brno: Masarykova Univerzita, 2006. s. 55-64, 15 s. neuv. ISBN 80-210-4210-9. info