Informace o publikaci

Propojení teorie a praxe v oblasti terciárního vzdělávání speciálních pedagogů se zaměřením na surdopedii

Autoři

HRICOVÁ Lenka DOLEŽALOVÁ Lenka

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova tertiary education; student at the university; teacher at the university; special education; education of persons with hearing impairment; field experience
Přiložené soubory
Popis V příspěvku byl prezentován výzkum, který byl proveden mezi studenty oboru speciální pedagogika ve specializaci logopedie-surdopedie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Cílem výzkumu je poukázat na důležitost propojení teorie a praxe v rámci terciárního vzdělávání – u vysokoškolských pedagogů a rovněž u studentů již v rámci vysokoškolského studia daného oboru. Zaměřily jsme se na zkušenosti studentů s odbornými praxemi pouze v rámci specializace surdopedie. Zajímala nás aplikace jejich nabytých odborných vědomostí během studia v rámci absolvovaných praxí a zpětně i využití získaných zkušeností z praxí v propojení s teorií.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info