Informace o publikaci

Orientace na konkurenci u hi-tech společností

Autoři

TOMÁŠKOVÁ Eva KAŇOVSKÁ Lucie

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Trendy ekonomiky a managementu
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Market orientation; competition; business performance; hi-tech companies; the Czech Republic
Popis Cílem článku je zjistit spojení mezi tržní orientací a konkurenční výhodou a podnikovým výkonem u hi-tech podniků v České republice. Metodologie: Článek využívá Nové metody pro měření tržní orientace. Data byla sbírána v rámci výzkumu a dále zpracována. Zjištění: Ćlánek zahrnuje nové pohledy vnímání orientace na konkurenci, jako součást tržní orientace a podnikového výkonu. Praktický význam: Naše zjištění mohou pomoci porozumět tržní orientaci a jejm vztahům ke konkurenci a podnikovému výkonu. Manažeři mohou použít metodu pro měření tržní orientace a zjisit úroveň tržní orientace v jejich podnicích.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info