Informace o publikaci

Walter Benjamin a nová média

Autoři

VOLEK Jaromír

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Communication Today
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova auratic experience authentic aura critical theory of media Erlebnis Erfahrung flaneur the newest new media modern shock
Popis Text přibližuje formou reflexivní kritiky teorii nových médií německého myslitele Waltera Benjamina a porovnává ji se současnými pohledy na nejnovější nová média. Při komparaci využívá zvláště Benjaminovy koncepty aury a flaneura. Studie ukazuje neudržitelnost snahy oddělovat teorie starých nových médií a nových nových médií a ilustruje jejich těsné propojení v Benjaminových textech.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info