Informace o publikaci

Experiential learning - developing prosocial students of the Department of Health Education Faculty of Education, Masaryk University in Brno

Autoři

REISSMANNOVÁ Jitka

Rok publikování 2015
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola popisuje inovace, které jsme realizovali na Katedře výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty MU v Brně a jsou zaměřeny na rozvoj prosociálnosti studentů. Jedná se zejména o aktivity související se zkušenostním učením v oblasti první pomoci a nově také s problematikou prevence syndromu stáří. Inovovaná výuka vede nejen ke zvýšení zdravotní gramotnosti studentů, ale také – v rámci zkušenostního učení - k hlubokému osobnímu prožitku. Dále se v kapitole představujeme výsledky původního výzkumu (analýzy kurikula) a zabýváme možnostmi implementace těchto aktivit do školních vzdělávacích programů základních škol – především (ale ne jen) do vzdělávací oblasti Člověk a společnost (Výchova k občanství) a průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info