The Role of parents in Relation to the School - Theoretical Concepts

Základní údaje

Originální název Role rodičů ve vztahu ke škole - teoretické koncepty
Autoři

Další údaje

Citace RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole - teoretické koncepty. Pedagogika, Praha: UK Praha, 2003, roč. 2003, č. 2, s. 141-151. ISSN 0031-3815.
Originální název čeština
Obor Pedagogika a školství
Druh Článek v odborném periodiku
Klíčová slova Family; school; parents; role of parents; relationships between school and parents

Anotace

V přehledovém článku se autorky na základě analýzy převážně zahraniční (angloamerické) literatury vyjadřují k vývoji rodičovské role ve vztahu ke škole a k jejím různým podobám. Konkrétně vymezují a charakterizují tři různé přístupy k rodičům: pohled na rodiče jako na zákazníky, jako na partnery a jako na občany. V závěru se zamýšlejí nad oblastmi budování dobrých vztahů rodiny a školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info