Informace o publikaci

Adaptive XML Inclusions for the Effective Support of Hybrid Learning

Název česky Adaptive XML Inclusions pro účinnou podporu hybridního učení
Autoři

PITNER Tomáš

Rok publikování 2004
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Journal of Universal Computer Science
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Informatika
Klíčová slova XML Inclusions; Adaptive XML Inclusions; Hybrid Learning; DocBook
Popis Příspěvěk představuje nástroj pomáhající vývoji výukovýých materiálů použitelných jak pro tradiční, tak elektronicky podporovanou výuku. Hlavní idea zmiňovaných "Adaptive XML Inclusion" spočívá v možnosti snadno automaticky adaptovat stávající XML (např. Docbook) obsah pro různá použití. Adaptace je umožněna automatickým nalezením vhodné transformace na základě typu vkládaných dokumentů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info