Informace o publikaci

Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku

Autoři

DOLEŽALOVÁ Klára

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje.
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Klíčová slova Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance
Popis Cílem článku je podat ucelený přehled vývoje koncepce společenské zodpovědnosti podniku, jež se nejprve rozvíjela v rámci managementu, ale posléze byla přejata a dále rozpracována marketingem s důrazem na trvale udržitelný rozvoj nejen podniku, ale také společnosti jako celku (viz koncepce společenského marketingu). Článek se dále zabývá aktivitami Evropské unie na tomto poli a výzkumy realizovanými v podnikové praxi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info