Informace o publikaci

Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn?

Název česky Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
Autoři

DOKULIL Miloš

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Teachers and Health
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova crisis; stress; teaching profession; mission; institution; tradition; social customs; exponentially growing sum of knowledge; personal example; value of life; idea and deed; inducing of expectations; irradiating teacher personality
Popis 1. Nejsou základní stresující problémy mimo školu? 2. Nezahráváme si přitom také s tradicí (a odkazem) a funkcí školy? 3. Hrozbě exponenciálního zahlcení poznatky musíme umět předejít! 4. Ty nejobtížnější role musí zvládat skoro vždy každý sám od sebe, a to také provokací jistých očekávání u svých svěřenců...

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info