Informace o publikaci

Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?

Autoři

DOKULIL Miloš

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Teachers and Health
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova crisis; stress; teaching profession; mission; institution; tradition; social customs; exponentially growing sum of knowledge; personal example; value of life; idea and deed; inducing of expectation; irradiating teacher personality
Popis 1. Nejsou základní stresující problémy mimo školu? 2. Nezahráváme si přitom také s tradicí (a odkazem) a funkcí školy? 3. Hrozbě exponenciálního zahlcení poznatky musíme umět předejít! 4. Ty nejobtížnější role musí zvládat skoro vždy každý sám od sebe, a to také provokací jistých očekávání u svých svěřenců...

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info