Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
| Název česky | Organizační formy výuky a žákovská autonomie v cizojazyčné výuce. Pilotní výzkum |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2006 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Jazykověda |
| Klíčová slova | autonomy; constructivism; foreign language teaching and learning; research |
| Popis | Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce. |
| Související projekty: |