Informace o publikaci

The Method of Measuring Market Orientation

Název česky Metody měření tržní orientace
Autoři

TOMÁŠKOVÁ Eva KAŇOVSKÁ Lucie CHALUPSKÝ Vladimír ŠIMBEROVÁ Iveta

Rok publikování 2007
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Economics bulletin
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Marketing; market orientation; external environment; internal environment; customers
Popis Příspěvek se zaměřuje na metody měření tržní orientace. První část tohoto příspěvku popisuje faktory, které ovlivňují tržní orientace. Tyto faktory jsou externí a interní prostředí a taktéž oborové prostředí. Druhá část se zabývá návrhem nové metody měření tržní orientace. Detailně popisuje všechny položky jednotlivých faktorů, které jsou obsaženy v první kapitole. Třetí část se pak zabývá verifikací platnosti nové metody měřící tržní orientace. Pro validaci této metody byl užit koeficient Cronbach alfa. Nejdůležitější principy této metody budou použity pro implementaci tržní orientace u hi-tech firem. Tento výzkumný projekt je podporován agenturou GAČR (GA 402/07/1493).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info