Informace o publikaci

Výzkum výuky fyziky realizovaný prostřednictvím videostudie

Autoři

VACULOVÁ Ivana

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova physics education; skill; skill acquirement; videostudies
Popis Příspěvek představuje metodologii a výsledky výzkumu procesu osvojování dovedností žáků, který byl prováděn prostřednictvím videostudií, tj. výzkumu výuky založeném na analýze videozáznamu. Hlavním cílem bylo zjistit postavení úloh v tomto procesu. Videostudie probíhala na 27 hodinách fyziky k tématu skládání sil.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info