Informace o publikaci

The Use of Discourse Analysis in the Process of Evaluation of the History Textbooks

Název česky Využití diskursivní analýzy v procesu evaluace učebnic dějepisu
Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2009
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek nás seznamuje s možnostmi využití tzv. analýzy diskursu jako výzkumné metody v rámci kvalitativního výzkumu. Obsah příspěvku se zaměřuje na problematiku evaluace učebnic dějepisu pro ZŠ. Smyslem je zmapovat analýzu diskursu jako možný způsob exaktního ověření potenciálních didaktických efektů učebnicového textu dějepisu v rovině utváření hodnot a postojů žáků ZŠ.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info