Informace o publikaci

Teacher expertise: key concepts and research methodologies

Název česky Expertnost učitele: klíčové koncepty a výzkumné metodologie
Autoři

PÍŠOVÁ Michaela

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference New Pathways in the Professional Development of Teachers.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova teacher expertise and expert performance; approaches to research of expertise; identification of expert teachers
Popis Probíhající diskuse ke kvalitě ve vzdělávání se samozřejmě současně vztahuje k jedné z klíčových výzev - k profesionalizaci učitelů. V rámci této diskuse se náš příspěvek snaží o hlubší vhled do konstruktu expertnosti u učitelů. Text je stručnou přehledovou studií zaměřenou především na přístupy k výzkumu expertnosti, na hlavní trendy ve výzkumu expertnosti v učitelské profesi. Zároveň je diskutována jeden z nejdůležitějších aspektů výzkumu expertnosti - problematika vymezení pojmů a identifikace učitelů - expertů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info