Informace o publikaci

Teacher expertise: key concepts and research methodologies

Název česky Expertnost učitele: klíčové koncpety a výzkumné metodologie
Autoři

PÍŠOVÁ Michaela

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Probíhající diskuse ke kvalitě ve vzdělávání se samozřejmě současně vztahuje k jedné z klíčových výzev - k profesionalizaci učitelů. V rámci této diskuse se náš příspěvek snaží o hlubší vhled do konstruktu expertnosti u učitelů. Text je stručnou přehledovou studií zaměřenou především na přístupy k výzkumu expertnosti, na hlavní trendy ve výzkumu expertnosti v učitelské profesi. Zároveň je diskutována jeden z nejdůležitějších aspektů výzkumu expertnosti - problematika vymezení pojmů a identifikace učitelů - expertů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info