Informace o publikaci

Systém hodnocení a sebehodnocení žáků, Zkušenosti z České republiky i Evropských škol

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2011
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Publikace popisuje teoretická východiska pro hodnocení a sebehodnocení žáků a systém komplexního pojetí rozvíjejícího hodnocení, který je výsledkem dlouhodobé výzkumné reflexe. Publikace poskytuje rovněž úvodní informace o Evropských školách a jejich systému hodnocení. V příloze č. 32 je jeden z výsledků dvouletého výzkumu, zaměřeného na analýzu učitelova pojetí hodnotící škály v Evropských školách.Velký důraz je kladen na sebehodnocení žáků a jejich osobnostní rozvoj, na vedení žáků k odpovědnosti za své učení. Hodnocení je popsáno v celé své komplexnosti: funkce, formy, jazyk hodnocení; hodnocení kompetencí, kritéria hodnocení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info