
prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
kancelář: 4023
Poříčí 997/31a
603 00 Brno
telefon: | 549 49 1665 |
---|---|
e‑mail: |
Obor: Pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Přípravné třídy jako jedna z forem pedagogické intervence u dětí z jiného sociokulturního etnika – absolvent 2002
- Komparace přístupů k edukaci jedinců se zrakovým postižením v České republice a ve Finsku – absolvent 2002
- Pedagogická intervence z hlediska životních etap sluchově postižených – absolvent 2002
- Postoje učitelů a žáků ke kázeňské problematice na základní škole – absolvent 2002
- Intervence ve výchově a vzdělávání jako součást socializačního procesu osob se středně těžkou mentální retardací – absolvent 2001
- Význam zvláštní školy v procesu soudobých integrativních změn – absolvent 2000
- Možnosti stimulace preverbálních a verbálních schopností vývojově postižených dětí (Raná podpora dětí s DMO z logopedického hlediska) – absolvent 2000
- Darstellung und der Versuch von Vergleichen einzelner Bereiche der Montessoripaedagogik mit der Anthroposophie bzw. Waldorfpaedagogik Rudolf Steiners sowie der Existenzanalyse bzw. Logotherapie Viktor E. Franks – absolvent 1999
Obor: Speciální pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Změna životního stylu u pacientů po akutním infarktu myokardu – absolvent 2019
- Prevence úrazů se zaměřením na popáleniny u dětí ve školských zařízeních – absolvent 2019
- Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol – absolvent 2019
- Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy – absolvent 2018
- Persönlichkeitsbildung im Visier einer inklusiven Pädagogik – absolvent 2017
- Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie – absolvent 2017
- Analýza vybraných determinantov edukačného procesu žiakov s ťažkým a viacnásobným postihnutím v Slovenskej republike – absolvent 2016
- Analýza determinant školní a sociální inkluze osob se zrakovým postižením – absolvent 2015
- Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy – absolvent 2014
- Analýza prístupov k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia z pohľadu učiteľov v Slovenskej republike – absolvent 2014
- Determinanty integračního procesu žáků se sluchovým postižením – absolvent 2010
- Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním – absolvent 2009
- Podpora osob se zdravotním postižením při integraci na trh práce v Rakousku – absolvent 2009
- Analýza současných úkolů speciálně pedagogických center podle druhu postižení v České republice – absolvent 2008
- Projekt integrace ve škole pro žáky s tělesným postižením - Stephen-Hawking-Schule v Neckargemünd v Německu – absolvent 2008
- Model alternatívnej integrovanej predškolskej triedy v teórii aj praxi – absolvent 2007
- Socioprofesní dimenze edukace žáků se zrakovým postižením – absolvent 2006
- Strategie k rozvoji sociální kompetence u osob se smyslovým postižením – absolvent 2004
- Specifická intervence v oblasti výchovy a vzdělávání žáků s dyskalkulií na základních školách – absolvent 2004
- Přístupy k edukaci a pracovnímu uplatnění dětí/žáků s tělesným postižením – absolvent 2004
- Vybrané aspekty péče, edukace a následného pracovního uplatnění zdravotně postižených – absolvent 2004
- Významy přisuzované postižení, postoje společnosti k osobám s tělesným postižením a postoje k integraci u nás a ve světě – absolvent 2003
- Sociální a edukativní dimenze speciální gerontagogiky – absolvent 2003
Témata závěrečných prací (konzultant)
- Hodnoty u dospívajících jedinců se specifickými poruchami chování – absolvent 2013
Obor: Speciální pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Edukační proces žáků se zrakovým a vícečetným znevýhodněním v prostředí základních škol – probíhající studium
- Optimální podpora talentovaných osob s postižením prostřednictvím arteterapeutické intervence ve speciální pedagogice – probíhající studium
- Funkční a digitální gramotnost jedinců se speciálními edukačními potřebami v informačně uvědomělé inkluzivní společnosti – probíhající studium