Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.

lektorka – Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky


korespondenční adresa:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno

kancelář: bud. A/3010
Poříčí 945/9
603 00 Brno

Zobrazit na mapě

telefon: 549 49 5524
e‑mail:
Životopis

Životopis

Identifikace osoby
  • Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová , Ph.D. (*1987)
Pracoviště
  • Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
    Pedagogická fakulta
    Masarykova univerzita
    Poříčí 9
    602 00 Brno
Funkce na pracovišti
  • Lektorka
Vzdělání a akademická kvalifikace
  • Akademická kvalifikace
    2018 : Mgr. - Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Psychologie - Psychoterapeutická studia
  • 2015: PhD.- Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Speciální pedagogika

  • Další odborné vzdělání
    2015 – 2022 Systematický výcvik v psychoterapii Gestalt – Gestalt s.r.o. (akreditace MPSV, MZ, garant výcviku doc. MUDr. Jan Roubal PhD., 940 hodin)
  • 2014 – 2015 Kurz kompletní krizové intervence (Telefonická krizová intervence, Internetové poradenství a chat– "D" občanské sdružení Liberec (akreditace MPSV – Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách, 200 hodin)
  • 2012 - 2014 Systematický dvouletý kurz artefiletiky a arteterapie - Cultio, lektorka PhDr.Mariana Štefančíková, Ph.D., Ph.D., (akreditace MŠMT, garantovaný ČAA a AVP, 250 hodin)
  • 2014 Způsoby zvládání obtížných situací při spolupráci s klientem – Modrá linka o. s., lektoři Mgr. Michal Horák, Daniel Kaucký DiS. (akreditace MPSV, 25 hodin)
  • 2014 Edukativní rodičovská terapie - Adleriánský přístup - Mansio, PhDr. Michaela Širůčková, Ph.D., PhDr. Miroslava Štěpánková, Ph.D. (akreditace MŠMT, 51 hodin)
  • 2013 – 2014 Kurz Motivační rozhovory a práce s klientem - I. E. S., Sdružen Podané ruce, o. s., lektoři Tomáš Nevrkla, Monika Vaňková(akreditace MPSV, 60 hodin)
Přehled zaměstnání
  • 2020-dosud: psychoterapeutka, soukromá praxe
  • 2016 – 2020: terapeutka – Spondea o.p.s. - Intervenční centrum Brno - psychoterapie, psychologické poradenství, odborné poradenství a krizová intervence pro rodiny ohrožené domácím násilím
  • 2016-2020: lektorka preventivních programů- Spondea o.p.s.- prevence sociálně patologických jevů, práce s třídním kolektivem
  • 2015-2016: odborná poradkyně - Poradna Na počátku -pracovnice v sociálních službách - Na počátku o.p.s. - poradenství pro ženy, které se v důsledku těhotenství nebo mateřství ocitly v obtížné situaci
  • 2014 – 2015: odborná poradkyně - Centrum Anabell Brno z. s. - Poradna Anabell - odborné sociální poradenství, krizová intervence a socioterapie pro osoby s poruchou příjmu potravy a osoby blízké, vedení a facilitace seberozvojové a svépomocné skupiny osob s PPP
Pedagogická činnost
  • Zaměření: poruchy chování v dětském věku (děti v riziku, s problémy v chování) - edukace, diagnostika; intervence, poradenství, psychoterapie, provázení; inkluzivní vzdělávání; duševní zdraví a wellbeing, krizová intervence
  • Členka komise pro státní závěrečné zkoušky
  • Školitelka a oponentka bakalářských a diplomových prací
  • Přednášková činnost a vedení seminářů
  • Workshopy v rámci prevence v základních a středních školách
Vybrané publikace
  • VRUBEL, Martin; Věra LINHARTOVÁ a Pavel BENEŠ. Komparace přístupů k jedincům se speciálními vzdělávacími potřebami na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii. In V. Olomoucké speciálně pedagogické dny. 2017. info
  • VRUBEL, Martin; Věra LINHARTOVÁ a Pavel BENEŠ. Komparace přístupů k jedincům se speciálními vzdělávacími potřebami na vysokých školách v České republice, Izraeli a Gruzii. In V. Olomoucké speciálně pedagogické dny. 2017. info
  • VOJTOVÁ, Věra; Karel ČERVENKA; Kristýna BALÁTOVÁ; Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ; Pavlína JUNOVÁ; Petr KACHLÍK; Kristýna KEHAROVÁ; Věra LINHARTOVÁ; Jarmila MATOCHOVÁ; Radka PROKOPOVÁ; Dagmar PŘINOSILOVÁ; Paulína RADIMÁKOVÁ; Marie ROUČKOVÁ; Monika RŮŽIČKOVÁ; Radka SKOŘEPOVÁ; Petra SEGEŤOVÁ; Kateřina ŠTRAUSOVÁ; Jana VRASPÍROVÁ a Petra ZLATUŠKOVÁ. Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 200 s. ISBN 978-80-210-7610-5. info
  • VOJTOVÁ, Věra; Karel ČERVENKA; Kristýna BALÁTOVÁ; Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ; Pavlína JUNOVÁ; Petr KACHLÍK; Kristýna KEHAROVÁ; Věra LINHARTOVÁ; Jarmila MATOCHOVÁ; Radka PROKOPOVÁ; Dagmar PŘINOSILOVÁ; Paulína RADIMÁKOVÁ; Marie ROUČKOVÁ; Monika RŮŽIČKOVÁ; Radka SKOŘEPOVÁ; Petra SEGEŤOVÁ; Kateřina ŠTRAUSOVÁ; Jana VRASPÍROVÁ a Petra ZLATUŠKOVÁ. Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 200 s. ISBN 978-80-210-7610-5. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Analýza nabídky programů přípravy na samostatný život u mladých dospělých odcházejících z institucionální výchovy. In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al. Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 126-140. ISBN 978-80-210-6645-8. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Analýza nabídky programů přípravy na samostatný život pro mladé dospělé odcházející z institucionální výchovy. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 53-60. ISBN 978-80-210-6674-8. info
  • VOJTOVÁ, Věra a Věra LINHARTOVÁ. Analýza předprofesní přípravy pro děti s poruchou chování na systémové úrovni. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 127-139. ISBN 978-80-210-5996-2. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Rozvoj sociálních kompetencí u dětí v institucionální výchově s ohledem na předprofesní přípravu. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 183-190. ISBN 978-80-210-6101-9. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii. In Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 45-61, 16 s. ISBN 978-80-210-6134-7. info
  • LINHARTOVÁ, Věra. Podpora profesní orientace v institucionální výchově. In Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 123-138, 15 s. ISBN 978-80-210-6134-7. info

11. 7. 2024

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info