
Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
lektorka – Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
korespondenční adresa:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
kancelář: bud. A/3010
Poříčí 945/9
603 00 Brno
telefon: | 549 49 5524 |
---|---|
e‑mail: |
Konzultační hodiny
AKTUÁLNĚ! JIŽ NEPŘIJIMÁM nové práce s odevzdáním na jaře 2026.Dlouhodobě odmítám studující, kteří mají jako hlavní obor studia jiné obory než speciální pedagogiku (např. primární pedagogika, obor major VV, VkZ apod.)
JIŽ V PRVNÍM MAILU MI POŠLETE SVÉ PLÁNY A PŘEDSTAVY OHLEDNĚ TÉMATU, IDEÁLNÍ JE POSLAT MI PROJEKT PRÁCE.
Od konce května v aktuálním jarním semestru nepřijímám již žádné nové studující pro psaní závěrečných prací.
semestr jaro 2025
Konzultace se konají vždy po předchozí domluvě
konzultační hodiny jsou v úterý (13.00-15.00), ve čtvrtek (11.00-12.00 a 14.30-16.00) a v pátek odpoledne pouze ve dny výuky kombinovaných a celoživotních studujících.
Konzultací je třeba si rezervovat přes aplikaci Tudle, zde:
na březen a duben 2025 https://is.muni.cz/tudle/vutt
na duben a počátek května https://is.muni.cz/tudle/aqjn
Preferuji osobní schůzku, u kombinovaných studujících a studujících CŽV je možné domluvit konzultaci na pátek nebo online schůzku přes Teams. Konzultace trvají max 30 minut, Prosím, pošlete mi dopředu podklady a svou přípravu na konzultaci (otázky a podněty), abych se mohla na konzultaci naladit.
Plánovaná nepřítomnost
-
Dotazy k výuce, které směřují na informace uvedené v sylabech předmětů, v Interaktivní osnově předmětů, nebo byly řečeny a vysvětleny v průběhu prvních týdnů výuky, budu kvůli velké administrativní zátěži ponechávat bez odpovědi. Doporučuji číst podrobné informace ve Studijních materiálech a pak se ptát osobně po/při výuce.
K závěrečným pracím
AKTUÁLNĚ! JIŽ NEPŘIJIMÁM nové práce s odevzdáním na jaře 2026. Dlouhodobě odmítám studující, kteří mají jako hlavní obor studia jiné obory než speciální pedagogiku (např. primární pedagogika, obor major VV, VkZ apod.) Od května do prosince nepřijímám žádné nové studující pro psaní závěrečných prací.
V prvním oslovovacím e-mailu očekávám, že budete mít orientačně rozmyšlené téma a zašlete mi první návrh projektu, včetně návrhu metodologie a nástřel osnovy témat obsažených v teoretické části. Jde o pracovní verzi s prvními nápady, o kterých budeme diskutovat. Potřebuji se s dostatkem informací rozhodnout, zda jsem pro Váš okruh témat vhodná vedoucí.
Doporučení k počátkům psaní závěrečné práce - nejen standardy, AI a citace dle APA (klikněte pro otevření sdíleného dokumentu)
Užitečné materiály k psaní závěrečných prací
Skupina pro studující píšící závěrečnou práci u VL ( po domluvě na spolupráci, vás do skupiny přidám )
https://teams.microsoft.com/l/channel/19:Z22tw5QGKzil4Xkp2OeU4Z7qEvim5PtskmR4naca-PQ1@thread.tacv2/Obecn%C3%A9?groupId=aae0fc14-ea13-4c49-8c69-1fd7de3b2452&tenantId=11904f23-f0db-4cdc-96f7-390bd55fcee8
Vyučované předměty
Jaro 2026 na Pedagogické fakultě
- Etopedie – základy oboru – E
- Patopsychologie (SPc019, SPc312)
- Patopsychologie 1
- Poradenství v etopedii
- Úvod do duševního zdraví
- Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení (SP4042, SPc610)
Podzim 2025 na Pedagogické fakultě
- Diplomová práce
- Festival inkluzivní kultury
- Funkční vidění
- Intervenční postupy – Speciálněpedagogická podpora a intervence u osob s postižením zraku
- Kapitoly z psychologie
- Krizová intervence (SP2903, SPc546)
- Odborná praxe souvislá 2 – PCh
- Oftalmologie
- Patopsychologie 1
- Patopsychologie 2
- Psychologický a psychoterapeutický přístup v práci zrakového terapeuta
- Resilienční zdroje vzdělávání (SP4040, SPc400, SPc4001)
Jaro 2025 na Pedagogické fakultě
- Etopedie – základy oboru – E
- Inclusive Education and Diversity
- Patopsychologie
- Patopsychologie 1 (SP3009, SPc019, SPROC_PPS1)
- Poradenství v etopedii
- Strategie poradenství u dětí s poruchami chování
- Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení (SP4042, SPc332, SPc610)
Podzim 2024 na Pedagogické fakultě
- Diplomová práce
- Funkční vidění
- Intervenční postupy – Speciálněpedagogická podpora a intervence u osob s postižením zraku
- Krizová intervence (SP2903, SPc546)
- Odborná praxe souvislá 2 – PCh
- Oftalmologie (SP3002, SPc902)
- Organizace a řízení poskytování zdravotních služeb
- Organizace, řízení a právní souvislosti poskytování zdravotních služeb
- Patopsychologie 1
- Patopsychologie 2
- Resilienční zdroje vzdělávání (SP4040, SPc400)
- Specializace: Poradenství a intervence jedinců s poruchami chování
- Strategie intervence u dětí s poruchami chování
Jaro 2024 na Pedagogické fakultě
- Diplomová práce - Dokončení
- Patopsychologie
- Patopsychologie 1 (SP3009, SPc019, SPk106, SPROC_PPS1)
- Poradenství v etopedii
- Poradenství, diagnostika a intervence v etopedii I
- Poradenství, diagnostika a intervence v oftalmopedii I.
- Poruchy chování 1
- Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců s poruchami chování 1
- Strategie poradenství u dětí s poruchami chování
- Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení (SP4042, SPc332)
Podzim 2023 na Pedagogické fakultě
- Diplomová práce
- Intervence v etopedii
- Intervenční postupy – Speciálněpedagogická podpora a intervence u osob s postižením zraku
- Krizová intervence (SP2903, SPc546)
- Odborná praxe souvislá 2 – PCh
- Oftalmologie (SP3002, SPc902)
- Organizace a řízení poskytování zdravotních služeb
- Organizace, řízení a právní souvislosti poskytování zdravotních služeb
- Patopsychologie 1
- Patopsychologie 2
- Resilienční zdroje vzdělávání (SP4040, SPc400)
- Specializace v etopedii
- Specializace: Poradenství a intervence jedinců s poruchami chování
- Strategie intervence u dětí s poruchami chování
Jaro 2023 na Pedagogické fakultě
- Diplomová práce - Projekt
- Funkční vidění (IVp022, SPc505)
- Intervence 3P žáků s ADHD/ADD
- Komunikační a simulační techniky oftalmopedické
- Oftalmologie
- Oftalmopedie - základní diagnostické postupy v oboru zrakové terapie
- Podpůrná opatření u jedinců s poruchami chování (SPc550, SPp540)