Informace o publikaci

Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole

Autoři

PTÁČEK Petr CÍDLOVÁ Hana

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova individualization; educational process and key competencies; chemistry; evaluation; chemical calculations; chemical nomenclature
Přiložené soubory
Popis Individualizace patří mezi klíčové složky vzdělávacího procesu. Lze realizovat v různých formách, ale cílem je vždy umožnit v maximální míře zvládnutí učiva a rozvoj klíčových kompetencí co největšímu počtu žáků s ohledem na různý stupeň nadání a dispozic. Strategie individuálního hodnocení výkonu žáků představuje efektivní přístup při výuce obtížných tematických celků (jako např. chemické výpočty, chemické názvosloví) v předmětu chemie. Příspěvek seznamuje s praktickou aplikací individuálního hodnocení na konkrétních příkladech výuky vybraných tematických celků v hodinách chemie na ZŠ. Součástí příspěvku je také výzkumné hodnocení efektivity využití této metody v praxi, při výuce na základné škole.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info