Informace o publikaci

Základy kvalitní projektové výuky

Autoři

TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2012
Druh Učební texty, pomůcky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Učitelé se potýkají s klesajícím zájmem žáků o přírodovědné předměty. Protože environmentální výuka je většinou integrována do těchto předmětů, může se tento nezájem promítnout i do EVVO. Projektová výuka je pro žáky motivační, podporuje tedy kladný vztah k přírodovědným předmětům i EVVO, má však i svá omezení. Aby projekt byl úspěšný, musí být dobře připraven, proto by měl učitel znát teoretické základy projektové výuky, aby dokázal reagovat na všechny požadavky pro přípravu projektu a respektovat omezení. Na konkrétních projektech je ukázán postup při plánování, realizaci a hodnocení environmentálních projektů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info