Informace o publikaci

Angličtina autonomně

Autoři

ZOUHAR LUDVÍKOVÁ Lenka

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Trendy v jazykovém vzdělávání v terciální sféře - činnost jazykových center na filozofických fakultách v České republice a na Slovensku
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova autonomous learning; metacognitive skills; motivation; life-long learning
Přiložené soubory
Popis Autonomní učení je postaveno na metakognitivních dovednostech, které dále rozvíjí. Nejedná se o metodu, jde spíše o přístup k procesu učení, o vnímání studenta a také změnu role učitele. Příspěvek ilustruje možnost implementace autonomního učení v praxi na příkladu jazykového kurzu nabízeného vysokoškolským studentům jako alternativa k tradičním kurzům.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info