Informace o publikaci

Jak podpořit vícejazyčnost (nejen) u dětí

Autoři

DOLEŽÍ Linda

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2020
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Klíčová slova multilingualism; children; Czech as a second/foreign language
Popis Ve svém příspěvku se zabývám možnostmi podpory vícejazyčnosti u dětí. Zaměřuji se na vliv nejrůznějších faktorů (jako jsou např. věk, kontext osvojování a emoce) nejen na osvojení jazyka, ale také na jeho udržení, příp. zapomenutí. Představuji rovněž tzv. happylingual přístup (Yates, Terraschke 2013) a vnímání a respektování jedinečnosti situací, v nichž se vícejazyční mluvčí nacházejí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info