![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Alternativní soukromá škola: žité hodnoty z pohledu ředitele, učitelů, žáků a newsletterů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Ve výzkumu se zaměřujeme na kolektivní identitu školy a hodnoty, které ji spoluutváří. Ukazuje se, že kolektivní identita školy je konstruována způsobem transmise konkrétních hodnot skrze aktéry školy a to jak v běžné pedagogické praxi tak v podobě písemných dokladů. Cílem je identifikovat žité hodnoty školy, které se vztahují ke kolektivní identitě školy. Aktéry jsou v našem výzkumu žáci, učitelé a vedení školy. Dalším zdrojem dat jsou písemné artefakty v podobě newsletterů školy. |
Související projekty: |