Informace o publikaci

Organizační inovace jako příležitost pro zvýšení konkurenceschopnosti sociálního podniku

Autoři

KLÍMOVÁ Viktorie ŽÍTEK Vladimír

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Determinanty sociálneho rozvoja Sociálne podnikanie IV
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Innovation - organizational innovation - social enterprise - quality of services - client - satisfaction - subsidy
Popis Příspěvek se zabývá zkoumáním organizačních inovací, které zpravidla nebývají považovány za inovace ve smyslu definice Evropské komise. Jejich zapojení do výroby resp. produkce služeb je zpravidla otázkou udržení tempa rozvoje podniku s obecnými trendy. Jejich povaha může vést k obecnému podcenění jejich významu. V příspěvku je pak zdůrazněn význam organizačních inovací pro fungování a existenci sociálního podniku, tedy organizaci jejímž posláním není ziskovost, ale poskytnutí určité služby s cílem dosažení vysoké kvality služeb a spokojenosti klientů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info