Informace o publikaci

Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy

Logo poskytovatele
Autoři

ŠPAČEK David

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Problematika zabezpečování veřejných služeb
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova quality management; CAF; public management
Popis Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info