Informace o publikaci

Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic

Název česky Vliv tržní orientace na podnikový výkon. Empirický výzkum strojírenského průmyslu v ČR
Autoři

TOMÁŠKOVÁ Eva CHALUPSKÝ Vladimír KAŇOVSKÁ Lucie ŠIMBEROVÁ Iveta

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Marketing landscapes: A pause for thought
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Market orientation; market orientation and business performance relationship; Czech Republic; mechanical engineering industry
Popis Tržní orientace je v centru výzkumných prací již skoro dvě desetiletí. Tento příspěvek se zabývá tržní orientací ve strojírenství v ČR, přičemž byla využita nová metoda měření. Byla zjištěna pozitivní korelace mezi tržní orientací a podnikovým výkonem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info