Informace o publikaci

Zur Ausbildung von Lehrer/-inne/-n an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität im Hinblick auf die Arbeit mit Schüler/-inne/-n mit sonderpädagogischem Förderbedarf

Název česky Vzdělávání učitelů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity s ohledem na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava PROCHÁZKOVÁ Lucie VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2008
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V České republice došlo v posledních letech k mnoha změnám v oblasti profesní přípravy učitelů. Studijní program v oblasti speciální pedagogiky byl například s ohledem na Boloňský proces změně a skládá se nyní ze tří částí: bakalář, magistr a doktor. Vzdělávání a výchovu žáků se speciálnímivzdělávacími potřebami již není doménou pouze speciálního školství, nýbrž se týká všech typů škol a školských zařízení. Prezentován je plánovaný výzkumný záměr.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info