Informace o publikaci

Od oboru k obsahu vzdělávání a učivu: z příběhu učitele-experta

Autoři

PÍŠOVÁ Michaela

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Pedagogika
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova subject didactics; communicative conception of subject didactics; teaching-learning-content; teacher as a creator and mediator of educational content; subject knowledge and pedagogical content knowledge
Popis Cílem příspěvku je pokusit se přispět k hlubšímu poznání jedné z klíčových oblastí oborové didaktiky, k hlubšímu porozumění problémům obsahu vzdělávání v jednom z oborů, resp. předmětů školního vzdělávání, v anglickém jazyce (domain-specific), a to prostřednictvím případové studie, portrétu učitele-experta; na základě výsledků výzkumu pak s odvoláním na výstupy jiných šetření formulovat závěry a nové otázky na rovině oborově didaktické (domain-general).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info