![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Uváděná kapitola se zaměřuje na analýzu podmínek inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci dlouhodobého, komplexnějšího a rozsáhlejšího výzkumného šetření probíhajícího již od druhé poloviny roku 2009. V jeho rámci byly také sestaveny případové studie žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Zpracované případové studie se podrobněji zaměřují na jednotlivé prvky edukace těchto žáků. |
Související projekty: |