Informace o projektu
Rebranding a vizuální identita MU (Jednotný vizuální styl)
- Kód projektu
- ROZV/21/2017
- Období řešení
- 1/2017 - 12/2017
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Rozvojové programy
- Interní rozvojové projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Rektorát
- Ing. et Ing. Magdalena Langerová
Hlavním cílem projektu je budovat identitu MU a vybrat nové logo MU. V jednotlivých fázích připravujeme zadání pro soutěž o návrh loga, tuto soutěž realizujeme a vybereme vítězné grafické studio. Ve druhém pololetí začneme připravovat aplikaci nového loga tak, aby mohlo být představeno veřejnosti v říjnu 2018 spolu se zahájením odpočítávání 100 dnů do oslav 100. výročí MU. Komunikace nového loga uvnitř univerzity bude zahájena v lednu 2018. Autoři nového loga budou pracovat na design manuálu.
V souladu Dlouhodobým záměrem 2017 jsme na základě analýz a spolupráce s odbornými konzultanty připraveni definovat Identitu Masarykovy univerzity. Po celý rok budeme komunikovat naše záměry napříč univerzitou, zahájení implementace nového loga plánujeme na konec roku 2017.