
Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí (PPSV)
- Kód projektu
- MUNI/A/1229/2021
- Období řešení
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Projekt specifického výzkumu rozvíjí již realizovaný projekt obdobného názvu předcházejícího období. Jeho cílem je na konkrétních příkladech (případových studiích) analyzovat posilující faktory ovlivňující kvalitu spolupráce pomáhajících profesí a učitele. Důraz bude kladen zejména na vztahovou dimenzi profesní spolupráce pomáhajících profesí a učitele.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 3
2023
-
Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích
2022
-
Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
Rok: 2022, druh: Konferenční abstrakty
-
Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích