Informace o projektu
Gamifikovaná vzdělávací platforma využívající 3D, XR a AI pro personalizaci a zefektivnění výuky ve STEM oborech
- Kód projektu
- CZ.01.01.01/01/24_062/0007576
- Období řešení
- 7/2025 - 6/2027
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
- OP TAK
- Aplikace
- Fakulta / Pracoviště MU
- Filozofická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Lifeliqe Czech s.r.o.
- Odpovědná osoba Matouš Tlapák
Návrh projektu cílí na zvýšení zájmu a motivace pro studium technických oborů a řemesel především díky použití moderních technologií. Příjemce prostřednictvím projektu aktualizuje svoji vzdělávací platformu a vytvoří nový vzdělávací 3D modul pro teoretickou i praktickou výuku STEM na základních i středních školách. 3D modul bude obohacen o gamifikační prvky a založen na adaptivním vzdělávaní a zpřístupněn pro konvenční výpočetní zařízení i pro virtuální realitu.
Hlavním cílem našeho projektu tedy je vytvořit vzdělávací systém, který kombinuje umělou inteligenci, 3D obsah a virtuální realitu pro zlepšení znalostí studenta a motivace pro jeho sebevzdělávání. Pro tento systém budou uplatněny nové koncepty tvorby modulů pro technické obory využívající zmíněné technologie.