Informace o projektu
Gamifikovaná vzdělávací platforma využívající 3D, XR a AI pro personalizaci a zefektivnění výuky ve STEM oborech

Logo poskytovatele
Kód projektu
CZ.01.01.01/01/24_062/0007576
Období řešení
7/2025 - 6/2027
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Filozofická fakulta
Spolupracující organizace
Lifeliqe Czech s.r.o.

Návrh projektu cílí na zvýšení zájmu a motivace pro studium technických oborů a řemesel především díky použití moderních technologií. Příjemce prostřednictvím projektu aktualizuje svoji vzdělávací platformu a vytvoří nový vzdělávací 3D modul pro teoretickou i praktickou výuku STEM na základních i středních školách. 3D modul bude obohacen o gamifikační prvky a založen na adaptivním vzdělávaní a zpřístupněn pro konvenční výpočetní zařízení i pro virtuální realitu.
Hlavním cílem našeho projektu tedy je vytvořit vzdělávací systém, který kombinuje umělou inteligenci, 3D obsah a virtuální realitu pro zlepšení znalostí studenta a motivace pro jeho sebevzdělávání. Pro tento systém budou uplatněny nové koncepty tvorby modulů pro technické obory využívající zmíněné technologie.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info